پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور 160 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تربت حیدریه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی

کاروان راهیان پیشرفت

حضور 160 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تربت حیدریه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی

- 1402/09/12

کاروان راهیان پیشرفت شهید محسن فخری زاده تربت حیدریه متشکل از 180 نفر از دانش آموزان به همراه سرپرستان و کارآفرینان با هدف ایجاد نشاط ، امید و روحیه خلاقیت و نوآوری در قالب یک اردوی یک روزه وارد نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، کاروان راهیان پیشرفت شهید محسن فخری زاده تربت حیدریه متشکل از 180 نفر از دانش آموزان به همراه سرپرستان و کارآفرینان با هدف ایجاد نشاط ، امید و روحیه خلاقیت و نوآوری در قالب یک اردوی یک روزه وارد نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس شدند.

این بازدید در راستای طرح منش پارک علم و فناوری خراسان و در اجرای اردوهای راهیان پیشرفت توسط مرکز رشد فناوری تربت حیدریه و بسیج دانش آموزی شهرستان تربت حیدریه با حضور دانش آموزان نخبه و ممتاز برنامه ریزی و اجرا شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی از تاریخ 9 الی 12 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد (سالن عطار) با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و با هم‌افزایی همه کنشگران زیست‌بوم نوآوری استان دایر است.

دانلود پیوست خبر سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی  کاروان راهیان پیشرفت شهید محسن فخری زاده کاروان راهیان پیشرفت شهید محسن فخری زاده